بی + نهایت

...

پرچم ولایت

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۹ ب.ظ

آقا سید علی ...
چه زیباست زیر پرچم ولایت شما بودن،زیر پرچم ولایت شما طعم پیروزی را چشیدن،طعم تلخ باختن را تحمل کردن،صبر کردن ... البته که شما گفتید برنده و بازنده وجود ندارد،اما همه اینها زیر پرچم ولایت شماست که طوفان نمیشود.افتخار میکنم که مطیع امر شما هستم.
افتخار میکنم که وقتی نامزد من انتخاب مردم نشد،با وجود همه ناراحتی که دارم،ناراحتی که همه اش بابت شماست.ناراحتی که نمیدانم در این چهار سال با دل شما چه میشود،با این حال قبول میکنم رای اکثریت را و قبول میکنم.این به برکت ولایت شماست.
سال هشتاد و هشت نامزدشان که قبول نشد،ایران را به آتش کشیدند،بر طبل بی قانونی کوبیدند و کوبیدند.دل شما را خون کردند.دل دشمنان ایران را شاد.
امروز افتخار میکنم که راه و روش آنها را طی نمیکنیم و این فقط و فقط به خاطر وجود نازنین شماست،به خاطر درسی است که از مرام و معرفت شما گرفته ایم و چه زیباست که انسان ولایت پذیر و ولایت مدار باشد،در همه حال،این باعث افتخار من است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
علی کربلایی

نظرات  (۱)

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۱ جوان انقلابی
علی به خدا گریم گرفته بابا!!

خدا کنه آقا دلشون خون نشه!


قالبت رو عوض کن چشم درد گرفتیم!
پاسخ:
چشمه تو درد گرفت چشمه من که درد نگرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی