بی + نهایت

...

روضه تار

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ

روزا بی تو شبیه شام تاره دلم آروم نداره بی قراره، یکی کاش کی ازت خبر بیاره

روزا بی تو شبیه شام تاره دلم آروم نداره بی قراره، یکی کاش کی ازت خبر بیاره

کجایی همه ی داره ندارت بهار اومد بهار، توی سینت یه قلب خسته از زبونه دارد

دلم برات می خونه تو کجایی تو کجایی، چشام کاسه خونه، تو کجایی تو کجایی

با خنده ات همه آسمون می خنده گل بارون می خنده تو که شادی گلای باغچه خونمون می خنده

با گریه ات کار دنیا اشک آهه برات خنده گناه غم نبینی غم نبینی اگه گریه کنی روزت سرابه

گمون کنم بدونم که کجایی تو مجلس عزایی یا مدینه هلاک گریه های بی صدایی

تو دست هات پر زخمی کبوتر تو چشمات غم حیدر با امامت داری می گری خون از لب مادر

مادر برات می خونه تو کجایی تو کجایی پسرم چشام کاسه خونه تو کجایی

چشای مرتضی چشمه زمزم داره میباره نم نم میگه زهرا چه قدر خوش بودی

تو اسمونه من تا زد سپیده رسیدی قد کشیده ولی امشب داری میری با این قد...

دلم برات می خونه نرو زهرا نرو زهرا

چشام کاسه خونه اخ دلم برات می خونه نرو زهرا نرو زهرا


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۵
علی کربلایی

نظرات  (۱)

۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۳۶ جوان انقلابی
نرو مادر...
نرو مادر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی