بی + نهایت

...

هزار تکّه شد این "من"، به لطف "آیینه‌هایت... "

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

چه قدر خوب شد؛ آری! نگاهتان به من افتاد...
همان دقیقه که چشمم، درست کنج گوهرشاد-
بدون وقفه به باران، امان گریه نمی‌داد؛
هزار تکّه شد این "من"، به لطف آیینه‌هایت.../

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
علی کربلایی

نظرات  (۷)

۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۶ غریبه غریب
منم دارم میرم حرم......

بروزم
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۰ ... خادم الزهرا
سلام
40 روز مانده تا ایام محرم
تا ایام عزای ارباب ...
ای کـــــشتی نجـــــات مــن و یاورم حسین
لطفــــــی که کـرده ای تو به من مـادرم نکرد
ای مهـــــــربان تـــر از پدر و مـــــادرم حسین


طرح اربعین قرائت زیارت عاشورا

هر که دارد هوس کرب و بلا
بسم الله...
لطفا انتشار دهید...
التماس دعا
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۲ محتـ ـسبـ
میخواستند از هر طرف تو جلوه گر باشی
این گونه شد که دور حرم آیینه کاری شد
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۱ ... خادم الزهرا
روزی روزگاری دو تا دوست عاشق، با هم تصمیم
گرفتند که برسند به خدا یکی رفت مکّه یکی رفت فکه
حاجی وقتی از مکه برگشت روی دیوار عکس
دوستشو دید، بالای عکس نوشته بود
"
شهید نظر می کند به وجه الله
هفته دفاع مقدس مبارک

راستی با  یه کلیپ صوتی بسیار زیبا بروزم ...
سلام علیکم
زیارت قبول.
پاسخ:
ممنون سلاکت باشین

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۵ +نورالهُدی❥ ...
حجّکم مقبول!!=)
+حج!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۷ ... خادم الزهرا
سلام

میدونم روسیام
من اگه بی وفام
ولی عشقم اینه
عاشق این آقام

هنوز دو هفته نیست از حرم اقا اومدم اما عجب آقای ست .
چه میکند با دل عاشقش...

آقا جان !
میشه شاهی کنی
منو راهی کنی
چی میشه به منم یه نگاهی کنی

میلاد امام رئوف رو به مادرمون حضرت زهرا (س) و حضرت صاحب الزمان تبریک میگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی