بی + نهایت

...

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ق.ظ

بالاخره آقا ما رو هم طلبید...

انشاءالله که همتون ما رو حلال کنید...


××تا ملائک همه پر را حرکت میدادند

دور تو، قرص قمر را حرکت میدادند

به طواف تو زمین بار دگر میچرخد

چون که خدام تو در را، حرکت میدادند

پرچم و گنبد و گلدسته برای زوّار

به خوش آمد، همه سر را حرکت میدادند

صبح خدّام تو بودند که با جاروشان

از کف صحن، سحر را حرکت میدادند

مقصد اصلی شان پنجره فولاد تو بود

کودکانی که پدر را حرکت میدادند

نوبت عصر شفایت به سرِ شانه ی صحن

دستها، چند نفر را حرکت میدادند

نمره ی صندلی ام باز درآمد، هشت است

ساعت رفتن من نیز به مشهد، هشت است

همه جا مضربی از هشت و، به تختِ اعداد

آن که امروز نشسته است به مسند، هشت است

بین ما مردم ایران، نود و نه درصد

عدد حاجتمان پنج نباشد، هشت است

کربلایی است دلم در وسط مشهد تو

کسر بر نُه شود هفتاد و دو درصد، هشت است

علی و فاطمه را هشت عدد حرف، بس است

حاصل ضرب دو تا اسم محمّد، هشت است

عدد چهار همان پرچم سبز حرمت

یازده شکل دو گلدسته و گنبد، هشت است

هفتِ بی تاب ترینت، لبِ پائین من است

گر به رویش لب بالایی مرقد، هشت است

هشتمین بیت رسیده است که تأکید کنم

بهترین ساعت پرواز به مشهد، هشت است××
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
علی کربلایی

نظرات  (۴)

سلام علیکم
بله.. بعد از سفرتون از خاطرات سفر مطلع شدم.
زوری بچه ی مردم و نصفه شب از خواب بیدار می کنی میبری حرم!!
تو دریا دل بودی و از پروژه مهتابی سبز دریا دل بازدید نکردی!!
بنده بجای شما سوختم....

سلام و رحمه الله

دارد دل ما راه نجاتی دیگر
در مشهد و درقم، عتباتی دیگر
بر بانوی با کرامت قم صلوات
بر شاه خراسان صلواتی دیگر

بروزم...

سلام علیکم. زیارت نوش جان.
ساعت حرکتتون که 7:30 بود که برادر!!
پاسخ:
من با هواپیما رفتم
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
لطفا شما هم سلام من شرمنده رو خیلی بلند بهشون برسونید 
لطفا یادتون نره ...
التماس دعای شدید
خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی