بی + نهایت

...

یا حضرت عشق

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ

هرکس کند حوالی شش گوشه اعتکاف

گویی به گرد عرش خدا می کند طواف

گفتم به عاشقی که بگو چیست عشق ناب

در پاسخم نوشت حسیـــــــــــــن عین، شین، قاف .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
علی کربلایی

نظرات  (۵)

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم..
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۰ ... خادم الزهرا>>>
کربلایی نشدم خجلت از این غم دارم
التماس دعا
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۶ محرم نینوا
سینه زنان تو همگی عیسوی دمند
پس میشود زنوکرتان هم شفاگرفت
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۲ ... خادم الزهرا>>>
وقـت جدایی من و مـاه صیام شد / یعنی غـروب طلعت این بارِ عام شد

دارد بساط ماه خدا جمع می شود / آه درون سـینـه ی مـا مستـدام شد

ماه خدا هم تموم شد
به قول بعضیا چه زود دیر میشه !!!
و چیزی نمیمونه جز حسرت

با ((هر آمدنی رفتنی دارد...)) به روزیم
خوشحال میشم سر بزنید
التماس دعا
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۶ ... خادم الزهرا>>>

و خدا شرمساری من از این است

که رحمت و فضلت به من میرسد

اما سپاسم به تو نمیرسد!!!

خدایا در آخرین روزهای رمضان

اللهم اغفر ذنوبنا و ارحم علینا و کفر سیئاتنا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی