بی + نهایت

...

"اللهم عجل لویک الفرج"

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ

رسیده سن حضورت به سن نوح اما
شمار مردم کشتی نکرده تغییری

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۷
علی کربلایی

نظرات  (۴)

مکالمۀ من و بچه ام، سال ها پس از ظهور آقا: بچه: مامان! چند تا کلمه توی دفتر خاطراتت هست که من معنیشونو نمی فهمم، می شه بهم بگی؟ من: آره عزیزم بگو تا بهت بگم… بچه: مامان! کینه و نفرت یعنی چی؟! فقیر به کی می گن؟! جنگ دیگه چیه؟! قتل عام یعنی چی؟! دزدی یه جور شغله؟! به آدم عاشق می گفتن احمق؟! … من: دیگه کافیه! یادم نیار …
اللهم عجل لولیک الفرج...الهی آمین
۰۹ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۲ رها پاک سرشت

نمی‌دانم چگونه باید گفت از عشق؛
چه باید گفت از درد؛
ولی حسین حسین گفتن، رو به سوی عاشقانه‌ترین لحظه‌ها
یعنی که تنها تو را دوست دارم

۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۴ فاطمه علمافر
به به
رسیده سن حضورت به سن نوح اما
شمار مردم کشتی نکرده تغییری
یا علی...
Like...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی