بی + نهایت

...

عاشقانه های صحن گوهرشاد

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

وقتی دلم از عالم و آدم میگیرد، جایی را سراغ ندارم بجز کنجِ دنج صحن گوهر شاد تا اشکهایم را لابه لای برگه های امین الله هدیه ات کنم..
نمی طلبی آقا؟ راضیم به رضای تو یا رضا جانم. . .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۵
علی کربلایی

نظرات  (۲)

سلام.
وااااای این گالری 2 تون بی نهایت عالی بود...
فقط یه چیزی همونجا یه چیزی بذارید تا بتونیم هونجا برایتون نظر بذاریم...
من واقعا شاد شدم ... اصلا عکساش محشر بود...آفرین!
زود به زود هم پست بذارید ما همه شو میخونیم...
ولی چون نظر نداریم،نظر نمیذاریم =)
اصن واقعا عالی بودا...
دستتون درد نکنه...
پاسخ:
خواهش میکنم
میرید...ناراحت نباشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی