بی + نهایت

...

خسته گان عشق را ایام درمان خواهد آمد!

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

بر من خرده مگیر ؛
ولی گاهی می گویم
کاش قبل از ظهور بمیرم
آخر اگر او را ببینم ،
نمی توانم دل از دنیایی بکَنم
که بوی دل انگیزش
روزی هر روزه ام می باشد ...

اَللّــــــــــــــــهُمَ عَجّـــــــِــــــل لِوَلیــــــــــِــــــکَ الفَـــــــــــــــرَج

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۲
علی کربلایی

نظرات  (۱)

۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۶ عاشق شهادت
مهدی جان
سئوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقــــت ظهورت

اگر که آمـــــدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جـــــان بگیرم بیایـــــم در رکاب تو بمیــــــرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی