بی + نهایت

...

تو را من چشم در راهم

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ


آقا جان بزار باهات راحت باشم،میخوام حرف دلمو برای شما بزنم درسته روی سیاهی دارم اما دوستدار و عاشق جان در کف شما هستم ؛آقا جان مشکلات ما زیاده هیچ کس جزء شما نمیتواند آن را درمان کند.
ما در طول غیبت شما ،امیدوار زندگی خواهیم کرد و به سخنان نایب بر حق شما امام خامنه ای گوش خواهیم داد و یک لحظه هم از یاد خدا و شما و انقلاب و اسلام دوست داشتنیمان غافل نمیشویم . حرف برای گفتن زیاد دارم ولی چه کنم که نمیتوانم به زبان بیاورم. میدونم که خوده شما از آن ها با خبری...مولای ما،سرور ما دست ما را رها نکن ،اصلا بزار بهتر بگم حواست به ما باشه ،امید ما شما هستیو بس...
یا علی
الهم عجل ولیک الفرج

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۳۱
علی کربلایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی