بی + نهایت

...

اطلاعیه

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

سلام

با عرض خسته نباشی

1-در این چند روز نزدیک به انتخابات هستیم و من مطالب زیادی دارم برای نوشتن و مطالب زیادی هم نوشته شده شاید به شما بگم روزی 6الی تا 10تا مطالب نوشته می شود قسمتی از این مطالب از اخبار انتخابات و مذهبی.

2-شاید شاید شاید در آینده از شخصی برای تبلیغات نوشته شود.

3-لطفا مطالب را بخوانید بسیار زیبا هستن.

4-به علت این که من دوست دارم در وبلاگم عکس های گرافیکی زیبا را گذاشته شود و خودم یقین دارم بازدید کنندگان به جای این که مطالب رو بخونند عکس ها رو بیشتر می بینند اصلا کاری به مطالب ندارند قبل از این که به یقین برسم یکی از دوستان به در این مورد گفت گو کردیم من تصمیم گرفتم منو مستقل ساز به نام گالری بی+نهایت بسازم

5-و دیگر منو مستقل ساز به اشعار هم ساخته شده به ان هم سر بزنید.

6-خدا حافظ


بی نهایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
علی کربلایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی